Tepsi Boyama

Tepsi Boyama


Kullandığınız çay tepsiniz eskidi mi artık size güzel görünmüyor mu? Hiç sorun değil onu yenileyip daha güzel bir görünüşe kavuşturmak sizin elinizde. Alın elinize boyayı ve fırçayı başlayın boyamaya..

Eskisi Gitsin Yenisi Gelsin

Biz kadınlar her ne kadar alışverişi yeni şeyler almayı sevsek de eskileri yenilemeyi de çok seviyoruz aslında. Hem geri dönüsüm hem de yenilenmek adına güzel şeyler yapabiliyoruz. İsteyelim yeterki.. Küçücük fırça dokunuşlarıyla yepyeni objelere sahip olabiliyoruz. Bugün de eskiyen çay tepsiyelerimizi boyayalım ve yenilenelim istiyorum. Ben bugün gri renkte olan eskimiş bir tepsiyi yeniledim. renk olara sadece beyazı tercih ettim. Siz de kendiniz seçin renginizi. Hatta isterseniz bir de dekupaj yapın üzerine.


Eskiyen Çay Tepsisini Boyamak İçin Gerekli Malzemeler

  • Cadence multisurface boya
  • Fırça
  • Eskimiş tepsi

Eskiyen Çay Tepsisi Nasıl Boyanır

  • İstediğimiz renkte boyamızı alıp fırça yardımıyla pürüzsüz bir şekilde boyuyoruz.
  • Boyadığımız tepsimizi  2 saat kadar kurumaya bırakıyoruz.
  • Kuruyan tepsimizi bir kat daha boyayıp kurutuyoruz.
  • İsteğe göre üzerine dekupaj yapabilirsiniz. Ben bu sefer sade olmasını istediğim için yapmadım.
Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder