Peçete Dekupajı

Dekupaj Yapımı

 

Son dönemlerin en çok  yapılan yenileme etkinliklerinden biride dekupajdır. Dekupajın da farklı yöntemleri var tabiki. Ben bugün size peçete dekupajından bahsetmek istiyorum.
Eminim hatırlayanlarlar vardır çocukluk dönemimizdeki peçete koleksiyonlarımızı. Nerde farklı bir peçete görsek kullanmaya kıyamaz, ona da koleksiyonumuz içinde bir yer ayırırdık. İşte o koleksiyonlar dekupaj faaliyetinde çok işimize yarıyor. Peçete koleksiyonunu olmayanlar üzülmesin piyasada fazlasıyla çesit var zaten. Ben bugün peçeteyle dekupajla bir çay tepsisini yeniledim. Sıra geldi detayları anlatmaya.


Peçete Dekupajı Nasıl Yapılır:

  • Öncelikle eskimiş tepsimizi beyaz akrilik boyayla boyuyoruz. İlk kat kuruyunca ikinci katı boyuyoruz. Eğer tepsinin altzemini kapanmadıysa bir kat daha boyuyoruz.
  • Kuruyan tepsimiz bir kenarda dursun.
  • Beğendiğimiz bir peçetenin motiflerini tam dipten olmayacak şekilde kesiyoruz.
  • Tepsinin üzerinde motiflerin yerlerini ayarlıyoruz.
  • Ayarladığımız yerlere bir fırça yardımıyla dekupaj tutkalı sürüp üzerine peçete motifimizi yapıştırıyoruz.
  • Yapışan peçete motifimizin üzerine tekrar dekupaj tutkalı sürüyoruz.
  • Son olarak tepsimizin tamamına tek kat cila atıyoruz.
  • Yenilenmiş tepsinizi iyi günlerde kullanın 🙂
    Ben sizler için video çekimi de yaptım dilerseniz izleyebilirsiniz.
Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder