Peçeteden Sunumluk Supla Yapımı


Bazen küçük  dokunuşların  verdiği  sonuçlar  bizi oldukça  mutlu eder. Gelin  bugün  beraber  birer peçete  alalım  elimize. Sonra küçük  bir dokunuşla mutlu edelim  kendimizi.

Küçük Dokunuşlarla Gelen Mutluluk

Eminim  evinde sunumluk suplası  olmayan veya farklılıklar  arayan çoktur. Supla sahibi olmak için öyle  büyük  paralar  harcamaya hiç gerek yok. Sonuçta  herkesin  bütçesi  aynı  değil. Ben bugün hemen hemen herşeyin  sunumunda  kullandığım  peçete suplasıyla geldim  karşınıza. Anlaşılır olsun  diye  bir de video çektim tabi. Şimdi  sıra  detayları  anlatmaya geldi.

Peçeteden  Sunumluk  Supla  Nasıl  Yapılır

  • Elimize  desenini  veya  rengini  beğendiğimiz  bir servis  peçetesi  almakla  başlıyoruz.
  • Düz  bir zeminde  peçetemizi köşe kısmından tutup üçgen  şekilde  ikiye  katlıyoruz.
  • Aynı şekilde bir kez daha katlayıp yine bir üçgen elde ediyoruz.
  • Peçetemizi bu şekilde katlayabildiğimiz kadar katlıyoruz.
  • Sonra sivri olan ucu değil diğer ucundan yarım daire şeklinde kesiyoruz.
  • Daha sonra peçetemizi açıyoruz.
  • Elde ettiğimiz bu sunum suplasını ister servis tabağımızın altında ister hergangi bir tarifimizin sunumuzda kullanıyoruz.
  • Ben daha net anlaşılsın diye bir de video çektim. İzlemek isteyenler buyrun..
Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder