Eski Tepsiyi Dekupajla Yenileme



Eskileri hemen çöpe atmak yerine onları yenileyip tekrar kazanmaktan yana olanlar toplanın. Bu konu tam da sizi ilgilendiriyor. Çağımızın bize sunduğu imkanları neden kullanmayalım değil mi? Bu kadar çok boya  ve boyama çeşidi çıkmışken bunu değerlendirelim biz de. Eskidiğini veya artık kötü bir görünüme sahip olduğunu düşündüğünüz bir tepsi alın elinize ve beni bekleyin.

Yenilenmek İyi Hissettirir

Bugün size çok basit bir geri dönüşüm işleminden bahsetmek istiyorum. Eminim ki herkes kolaylıkla ve keyifle yapacaktır bu işlemi. İşlemin sonucunda ise yepyeni bir tepsiye sahip olacaksınız. Yenilenmek daima iyi hissettirir kendimizi. Sadece yenilenmiyoruz tabi bu esnada üretkenliğimizi de ortaya çıkarmış oluyoruz. Annemin evinde bulunan eski bir tepsi gözüme çarptı geçenlerde. Aklımdan onu boyayıp yenilemeyi geçirdim tabi. Hazırladım hemen malzemeleri ve başladım işleme. Ben sizin için video da çektim ama şöyle bir de anlatayım nasıl yaptığımı.

Eski Tepsimizi Yenilemek İçin Gerekli Malzemeler

  • Eskimiş bir tepsi
  • Dekupaj tutkalı
  • Cadence multisurface boya
  • Fırça
  • Vernik
  • Beğendiğimiz bir peçete deseni

Eski Tepsimizi Nasıl Yeniliyoruz

  • Elimize eskimiş bir tepsi alıp cadence multisurface boyamızı hazırlıyoruz. Tabiki boyanın rengi tamamen sizin tercihinize kalmış.
  • Tepsimizin ilk katını boyayıp kurumaya bırakıyoruz. Kuruma süresi ortalama 2 saat kadar sürüyor.
  • Kuruyan tepsimizin ikinci katını da boyuyoruz.
  • Sıra geldi dekupaj işlemine.
  • Dekupaj için beğendiğimiz bir servis peçetesinin desen kısmını kesip alıyoruz.
  • Diğer katlarını ayırıp tek katını alıyoruz.
  • Dekupajı yapmak istediğimiz bölgeye fırça yardımıyla dekupaj tutkalımızı sürüp peçete desenini üzerine yapıştırıyoruz.
  • Yapışan peçetenin de üzerine dekupaj tutkalı sürüyoruz.
  • Bir ıslak mendil yardımıyla tutkalın fazlasını silerek alıyoruz.
  • Son olarak tepsimize bir kat cila atıp kurumaya bırakıyoruz.
  • Yenilenmiş tepsinizi iyi günlerde kullanın.

Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder