Sumaklı Soğan Salatası



Şifa deposu olan soğan ne de yakışır değil mi sofralarımıza, yemeklerimize. Kimisi çiğ soğan yemekten pek hoşlanmaz ama  ben bol sumaklı soğan salatası sevenlerdenim. Belki bilmeyen yoktur ama ben yine de tariflerimin arasında o da yer alsın istedim. Özellikle ciğer kavurması, balık ve bulgur pilavının yanına çok yakıştırıyorum ben bol sumaklı soğan salatasını. Hem yemeklerimizin yanında iştahımızı kabartmış hem de vücudumuza şifa depolamış oluyoruz adeta. Hastalıklara karşı vücut direncimiz artsın. Şimdi buyrun bol sumaklı soğan salatası tafimin detaylarına.


Sumaklı Soğan Salatası İçin Gerekli Malzemeler

  • 1 adet büyük boy soğan
  • 1 yemek kaşığı sumak
  • Yarım limonun suyu
  • Nar ekşisi
  • Tuz
  • Pul biber
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağı
  • Bir tutam maydanoz

Sumaklı Soğan Salatası Nasıl Yapılır

  • Soğanlarımızı soyup yıkıyoruz.
  • İnce dilimler halinde doğruyoruz.
  • Doğradığımız soğanlarımızı 10 dakika üzerini kapatacak kadar suyla ıslıyoruz.
  • Bir süzgece koyup suyunun süzülmesini bekliyoruz.
  • Suyu süzülen soğanları bir kaseye alıp üzerine  sumak, limon suy, nar ekşisi,tuz, pul biber ve zeytinyağını ekliyoruz.
  • Maydanozları da yıkayıp doğradıktan sonra ekliyoruz.
  • Hepsini iyice karıştırdıktan sonra servis kabımıza alıyoruz.
  • Afiyet olsun.

Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder