Kaymaklı Kemalpaşa


Hazırlaması en kolay tatlılardan biridir kemalpaşa tatlısı. Orjinal halini bilmeyen yoktur zaten. Günümüzde oldukça fazla alternatifleri de var tabi. Sade hali bana ağır geliyor ya da farklılık istiyorum diyenler varsa biraz sonra bahsedeceğim kaymaklı kemalpaşa tarifimi kesinlikle denemelisiniz.

Hem Görüntüsünü Şenlendirelim Hem de Lezzetine Lezzet Katalım

Acil tatlı krizleri için bence her evin mutfağında bir paket kemalpaşa bulunmalı. Canımız o an tatlı mı istedi ya da yemeğe misafirimiz var tatlı ne yapsam diye mi düşünüyoruz hiç sorun değil. Bir şerbet kaynatın marketten aldığınız kemalpaşaları da içine atın işte bu kadar. Özellikle Ramazan sofralarında çok seviyorum ben kemalpaşa tatlısını. Hem yapması çok kolay hem de o açlığın üzerine şerbetli oluşu beni tatmin ediyor. Bugünki kemalpaşa da kaymaklı olsun dedim ve 1 paket kaymaklı krem şantiyi pürüzsüz bir şekilde hazırladım. Sonra krema torbasına doldurup kemalpaşalarımın üzerlerine sıktım. çokda güzel oldu. Hem görüntüsünü şenlendirmiş oldum hem de lezzetine lezzet kattım. Yiyen herkesten de tam not  aldı. Eminim böyle pratik ve güzel farklılıkları seven sadece ben değilimdir. Sıra geldi kaymaklı kemalpaşa tatlımızın detaylı tarifine..

Kaymaklı Kemalpaşa İçin Gerekli Malzemeler

  • 1 paket hazır kemalpaşa
  • Şeker (üzerinde yazan ölçüden yarım su bardağı eksik kullanıyorum)
  • Su ( üzerinde yazan miktar kadar)
  • 1 paket kaymaklı  krem şanti
  • 1 su bardağı soğuk süt

Kaymaklı Kemalpaşanın Yapım Aşamaları

  • Su ve şekeri geniş bir tencereye koyup ocağa alıyoruz.
  • Şeker eriyene kadar  şerbetimizi karıştırıyoruz.
  • Kaynadıktan sonra 1-2 damla limon suyu sıkıyoruz.
  • Kaynayan şerbetimize kemalpaşalarımızı ekleyip ocağı kısıyoruz.
  • Kemalpaşalar şerbeti tamamen çekince teker teker alıp servis kabımıza diziyoruz.
  • Kemalpaşalar soğurken biz de kaymaklı krem şantimizi hazırlayalım.
  • Derin bir kaseye süt ve krem şantiyi ekleyip mikserle kıvam alıncaya kadar çırpıyoruz.
  • Hazır olan krem şantimizi krema torbamıza dolduruyoruz.
  • Tamamen soğuyan kemalpaşalarımızın üzerine hazırladığımız kaymaklı kremşantiyi sıkıyoruz.
  • Afiyet olsun.
Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder