Yumurta Salatası


Siz de benim gibi yumurtasız kahvaltı olmaz diyenlerden misiniz yoksa?  Yumurta kahvaltıların baş tacıdır tabiki. Sucuklusu, patateslisi, salatası, peynirlisi, yağda pişeni ve rafadanı olarak farklı lezzetlerde gelir kahvaltı sofralarımıza. Ben  haşlanmış yumurtayı sade olarak değil de salata halinde yemeyi tercih edenlerdenim. Çünkü zeytinyağının ve yeşilliklerin haşlanmış yumurtaya lezzet verdiğini düşünüyorum. Ben tamamen kendi damak tadıma uygun ölçülerle bir tarif hazırladım ama değiştirmek tabiki sizin elinizde. İster yumurtayı fazla koyun ister yeşilliği. Şimdi buyrun en kolayından yumurta salatası tarifime.

Yumurta Salatası İçin Gerekli Malzemeler

  • 4 adet yumurta
  • Yarım demet maydanoz
  • 2 adet yeşil soğan
  • 2 dal yeşil nane
  • Tuz
  • Limon
  • Zeytinyağı
  • Pul biber
  • Karabiber
  • Tercihe göre 1-2 dal kıvıecık da ekleyebilirsiniz.

Yumurta Salatası Nasıl Yapılır

  • Yumurtaları sevdiğimiz kıvamda haşlıyoruz.
  • Haşlanan yumurtaları küp küp doğruyoruz.
  • Maydanoz, nane ve yeşil soğanı da ince ince kıyıp ekliyoruz.
  • Tuz, limon suyu,zeytinyağı, pul biber ve karabiberi de ekleyip güzelce karıştırıyoruz.
  • Servis tabağına aldığımız yumurta salatamızı afiyetle yiyoruz.

Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder