Yoğurtlu Makarna Salatası


Hanımların gün masalarının olmazsa olmazlarındandır mis gibi rengarenk salatalar. Salata ve meze seven bir milletiz nihayetinde.  Ee birbirinden güzel poğaça ve börekler de yalnız yenmez değil mi? Bugün gün masalarınız için en pratik ve en güzel salatalardan biri olan yoğurtlu makarna salata tarifimi hazırladım.

İçeriği Tamamen Sizin Damak Tadınıza Bağlı

Her tarifte olduğu gibi bu tarifte de kendi damak tadınıza göre değişiklikler yapabilirsiniz. Mesela ben gittiğim birçok yerde sarımsaklı yoğurtla yapılanına denk geldim. Onlar da oldukça lezzetliydiler ama benim tercihim süzme yoğurt ve mayonez karışımlı olandan yana. Özellikle misafirlerime bu şekilde ikram etmeyi tercih ediyorum. İçerdiği malzemeler de yine size kalmış. Benim tarifim çok sade ve genel ama siz tercihinize göre değiştirebilirsiniz. İsteğe göre mısır, kornişon, yeşillik ve sosis ekleyebilirsiniz. Hazırlanışı da oldukça kolay ve pratik. Tarife geçmeden önce yoğurtlu makarna salatası tarifimin videosuna buyrun.

Yoğurtlu Makarna Salatası İçin Gerekli Malzemeler
  • Yarım paket makarna
  • 1 kase garnitür
  • 1 kase süzme yoğurt
  •  Yarım kase mayonez
  • Tuz
  • İsteğe göre  mısır, kornişon,sosis


Yoğurtlu Makarna Salatası Nasıl Yapılır

  • Öncelikle tuzlu suda makarnayı haşlıyoruz.
  • Makarnanın suyuna birkaç damla sıvıyağ eklemeyi unutmuyoruz.
  • Haşlanan makarnanın suyunu süzüp soğumaya bırakıyoruz.
  • Bir kasede süzme yoğurt ve mayonezi pürüzsüz kıvam alana kadar çırpıyoruz.
  • Derin bir kaba makarna, garnitür ve yoğurt karışımını alıyoruz.
  • Tuz ekleyip güzelce karıştırdıktan sonra servis ediyoruz.
  • Afiyet olsun.

Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder