Muhallebili Tart Kek


 Bugün nefis bir tarifle geldim karşımıza. Tarifimizin adı muhallebili tart kek. Pamuk gibi bir kakaolu kekin harika bir dokudaki muhallebiyle buluşmasıyla ortaya çıktı bu tarif. Muhallebili veya kremalı çok seven biri olarak böyle bir tarif denedim ve iyiki denedim. Çünkü nefis oldu. Hem lezzeti hem de görüntüsüyle yiyen herkesi cezbetti. Her evde bulunan malzemelerle hazırlanabilen oldukça pratik bir tariften bahsediyorum. İster kendinize ister çok değerli misafirlerinize yapıp afiyetle yiyeceğiniz muhallebili tart kekin tarifine geçmeden önce sizinle rüzgar ile yaprağın hikayesini paylaşmak istiyorum.

Rüzgar İle Yaprak

Rüzgâr ile yaprak dost olurlar.. Artık rüzgâr savurmaz yaprağı.
-”Söyle dostum, nereye istersen oraya götüreyim seni” dedi rüzgâr yaprağa.
Yaprak düşünür taşınır, aklına hiçbir şey gelmez. Tekrar sorar rüzgâr:
– Hadi söyle seni istediğin yere taşıyayım.
Tekrar düşünür yaprak , aklına yine bir şey gelmez…
– ”Bilmiyorum rüzgâr kardeş, aklıma hiçbir şey gelmiyor. Sen söyle ?” der.
Rüzgâr:
– Gidecegin yeri bilmedikten sonra rüzgâr dostun olsa neye yarar.. Savrulur gidersin!
der ve bildigi gibi eser tekrar. Yaprak yine savrulur. Üstelik de bu sefer savuran dostu olur.
İnsanın bu dünyada önce ne istediğini bilmesi gerek. Gideceğin yeri bilmediğin zaman bir yaprak misali savrulursun oradan oraya...

Muhallebili Tart Kek İçin Gerekli Malzemeler

Keki İçin:
  • 2 yumurta
  • Yarım su bardağı şeker
  • Yarım su bardağı süt
  • Yarım su bardağı sıvıyağ
  • 2-3 yemek kaşığı kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilin
  • 1 su bardağı un
Keki Islatmak İçin:
  • 1 su bardağı soğuk süt
Muhallebisi İçin:
  • 2,5 su bardağı süt
  • Yarım su bardağı şeker
  • 2 yemek kaşığı un
  • 1 yemek kaşığı nişasta
  • 2 paket vanilya
Muhallebili Tart Kekin yapım aşamalarını görmek için BURAYA tıklamanız yeterli.

Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder