Dondurucuda Maydanoz Saklama


Merhaba sevgili dostlar, bugün size minik bir pratik bilgiyle geldim. Birçok kişinin bilip uyguladığı gibi bilmeyenlerin de olduğunu düşündüğüm ufak bir bilgi vermek istiyorum size. Maydanozu her ne kadar her mevsim bulabiliyor olsak da malum ücreti ve lezzeti aynı olmuyor. O yüzden ben kış hazırlıklarımın içerisine doğranmış maydanozu da ekliyorum. Bu şekilde buzluktan alıp kullanmak çok pratik oluyor.Şahsen bana her seferinde maydanoz yıkayıp doğramak zor geliyor. O yüzden bu pratik yöntemi çok seviyorum. Eğer siz de dondurucunuzda doğranmış maydanoz bulundurmak istiyorsanız tarifimi okumayı unutmayın. Ama önce sizinle karınca duasının sırrını paylaşmak istiyorum.

KARINCA DUASININ SIRRI

Hayvanlarla konuşma özelliğine sahip olan Hz. Süleyman bir kıtlık döneminde bir toplulukla şehrin dışına yağmur duasına doğru çıkmaktadır. Yolda bir karınca dikkatini çeker. Zavallı hayvan sırtüstü yatmış, ayaklarını göğe doğru uzatmış, çırpınırken dua etmektedir. Hz. Süleyman Karıncanın duasına kulak kabartır. Karınca şöyle dua etmektedir;
“Allah’ım bizi Sen var ettin… Ve Senin rahmetin olmadan biz yaşayamayız. Ya bize su verirsin ya da bizi helak edersin.
Emir, ferman senindir.”
Hz.Süleyman ‘ın gözleri yaşarır. Ve az sonra Hz Cebrail’ın getirdiği bir haberle de coşar, taşar, ağlamaya başlar. Cebrail, o karıncanın duasının kabul edildiği haberini getirmiştir.”
Peygamber yanındaki topluluğa döner:
“Dönün” der “Siz başkasının duasıyla sulanacaksınız.''


Dondurucuda Maydanoz Saklamak İçin Gerekli Malzemeler

  • 2-3 demet maydanoz
  • Buzdolabı poşeti
  • Çıt çıtlı saklama kabı

Dondurucuda Maydanoz Nasıl Saklanır

  • Maydanozları bol suyla iyice yıkıyoruz.
  • Bir süzgeçe koyup suyunun süzülmesini sağlıyoruz.
  • Mutfak makası veya bıçakla doğruyoruz.
  • Doğradığımız maydanozları buzdolabı poşeti veya çıtçıtlı saklama kabına koyuyoruz. Ağızlarını sıkıca kapatıyoruz.
  • Bu şekilde dondurucuya kaldırıyoruz.
  • İstediğimiz zaman istediğimiz miktarda alıp kullanıyoruz.
  • İyi günlerde afiyetle tüketmeniz dileğiyle hoşçakalın.
  • Karışık Turşu tarifim BURADA
  • Nohut Salatası tarifim BURADA
  • Midye Baklava tarifim BURADA

Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder