Buzlukta Kıyma Saklama


Mübarek kurban bayramının ikinci gününden hepinize kocaman bir merhaba. Malum dün çok yorucu ve yoğun birgün olduğu için paylaşım yapamadım ama bugün sizinleyim. Rabbim kurban kesebilen herkesin kurbanını kabul etsin inşallah. Malum kurban etlerini paylar, misafir ikramları filan derken sıra geldi bize kalan kısımlara. Hazır tam da kıyma yerleştirme zamanıyken sizinle bir pratik bilgi paylaşmak istedim. Benim işimi çok kolaylaştırıyor umarım sizin de işinize yarar. Kıymayı buzlukta nasıl saklıyoruz onu paylaşmak istedim. Bu yöntem özellikle kıymanın çözülmesi için vaktiniz olmadığı zamanlarda ve az miktarda kıyma kullanmanız gerektiği zamanlarda eminim çok işinize yarayacak. Hatta bu yöntemle buzluğunuz daha düzenli olacak. Biz kadınlar işimizi kolaylaştıran her yöntemi severiz tabi. Ben daha net anlamanız için kısa bir video çektim. Dilerseniz önce videoma buyrun.

Buzlukta Kıyma Nasıl Saklanır

  • Kıymaları istediğimiz miktarda çıt çıtlı buz dolabı poşetine koyuyoruz.
  • Bir oklava yardımıyla kıymayı düzleştiriyoruz.
  • Çıt çıtı kapatıyoruz.
  • Bir bıçağın tersiyle veya bir spatulayla kıymaya kesikler atıyoruz.
  • Ben bir paketi 6 kısma ayırdım ama siz kendinize göre ayarlayın boyutlarını.
  • Bu şekilde buzluğa yerleştiriyoruz.
  • İstediğimiz zaman istediğimiz kadar kırarak alıyoruz.
  • Bu şekilde hem buzluğumuz daha düzenli oluyor hem de acil durumlarda kıymanın çözülmesini beklemek zorunda kalmıyoruz..
  • İyi günlerde afiyetle tüketmeniz dileğiyle hoşçakalın.
  • Dondurucuda Kırmızı Biber Saklama yöntemi için BURAYI
  • Menemen Konservesi tarifim için BURAYI
  • Kışlık Erişte tarifim için BURAYI tıklayın.


Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder