Kokulu Taştan Öğretmenler Günü Hediyesi


Merhaba sevgili dostlar umarım herşey yolundadır ve hepiniz çok iyisinizdir. Bugün sizinle çok severek yaptığım öğretmenler günü hediyemizi paylaşmak istedim. Bu yıl için paylaşmakta geç kalmış olabilirim ama seneye bu fikri kullanırsınız belki. Tabi sadece öğretmenler gününe odaklanmayalım. Çünkü çerçevemizin orta kısmını sevdiklerimizin resmiyle, nakışla, keçeyle vs. süsleyebiliriz. Öğretmenlik benim en saygı duyduğum meslektir ve onlar en güzel makamdalardır  benim için. O yüzden hazır bir hediye almak yerine el emeği göz nuru olan bir hediye hazırlamak istedim. Oğlumun da ilk öğretmenler günü hediyesi olduğu için hediyelere emek verilen hediyelerin daha değerli olduğunu öğrensin istedim. Bu işlemi çok da keyif alarak yaptık eminim siz de aynı keyfi alacaksınız. Önce kokulu taştan çerçeve yapıp boyadım. Sonra ortasına sevgili Atamın resmi ve öğretmenler dair sözü olan bir resmi kesip çerçevenin ortasına yapıştırdım. İşte bu kadar basit ve pratik bir işlem. Tabi ben detayları ve yapım aşamalarını sizin için video çektim. Kokulu taştan hediyelik çerçeve nasıl yapılır diye merak edenler için hazırladığım videoma buyrun lütfen.

Kokulu Taştan Çerçeve İçin Gerekli Malzemeler

  • 1 kilo taş tozu
  • İsteğe göre esans
  • Su
  • Cam kase
  • Spatula
  • Kaşık
  • İnci beyazı boya
  • Fırça
  • Metalik pembe boya
  • Yeşil boya
  • Orta kısım için resim

Kokulu Taştan Öğretmenler Günü Hediyesi Nasıl Hazırlanır

  • Taş tozu, su ve esansı cam kasede krep kıvamı alana kadar karıştırıyoruz.
  • Hazır olan karışımı silikon çerçeve kalıbına döküyoruz.
  • Kuruyunca dikkatli bir şekilde kalıptan çıkarıyoruz.
  • İnci beyazı boyamızdan bir kaba aktarıyoruz.
  • Orta kalınlıkta bir fırça ile çerçevemizi boyuyoruz.
  • Kuruyunca inci ve çiçek detaylarını pembe renge yaprak detaylarını da yeşil renge boyuyoruz.
  • Çerçevenin orta kısmına göre resmimizi kesiyoruz.
  • Bir yapıştırıcı ile resmi çerçevenin orta kısmına yapıştırıyoruz.
  • Ben resim olarak Atatürk'ün resmi ve sözü olan bir resim tercih ettim.
  • Tırtıklı Elmalı Kurabiye tarifim BURADA
  • Un Kurabiyesi tarifim BURADA
  • Havuç Tarator tarifim BURADA

Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder