Kokulu Taşla Anahtarlık Yapımı


Baktığımız her şeyde ve herkeste iyiyi, güzeli ve sevgiyi görmeyi seçmemiz dileğiyle hepinize merhaba.. Bugün sizinle çok keyif alarak yaptığım anahtarlığımı paylaşmak istiyorum. Hazır ahşap bir anahtarlık panosu aldım. Sonra üzerinin dekorasyonu için kokulu taştan harfler ve objeler çıkarıp boyadım.  Orta kısmı için yine kokulu taştan minik çerçeve hazırlayıp içerisine oğlumun resmini yapıştırdım. Son olarak da onları panoya yapıştırarak sabitledim. Her aşamasını da ayrı bir heyecan ve mutlulukla yaptım. Eminim siz de deneyince aynı hazzı alacaksınız. Peki yapım aşamalarını da merak ediyor musunuz? Öyleyse kokulu taşla anahtarlık yapımı videoma buyrun lütfen.

Kokulu Taşla Anahtarlık Yapmak İçin Gerekli Malzemeler

  • Ahşap anahtarlık panosu
  • 1 kilo kokulu taş tozu
  • Su 
  • Esans
  • Cam kase
  • Silikon spatula
  • Plastik kaşık
  • İstenen renkte rich multisurface boya
  • Silikon kokulu taş kalıpları
  • Peligom yapıştırıcı

Kokulu Taşla Anahtarlık Nasıl Yapılır

  • Öncelikle cam bir kaseye taş tozunu alıyoruz.
  • Üzerine isteğe göre esans ve azar azar su ilave ederek karıştırıyoruz.
  • Krep kıvamına gelen karışımı silikon harf, biblo ve çerçeve kalıplarına döküyoruz.
  • Karışım donana kadar bekliyoruz.
  • Donan taşları dikkatlice kalıplardan çıkarıyoruz.
  • Sonra aksesuarları istediğimiz renklere boyayıp kurumalarını bekliyoruz.
  • Kuruyan çerçevenin ortasına uygun bir resmi o boyutta kesip yapıştırıyoruz.
  • Kuruyan taşları anahtarlık panomuza yapıştırıp sabitliyoruz.
  • İyi günlerde kullanmanız dileğiyle hoşçakalın.
  • Kokulu Taştan Öğretmenler Günü Hediyesi yapımı BURADA
  • Bebek Battaniyesi yapılışı BURADA
  • Elmalı Kurabiye tarifim BURADA

Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder