Kokulu Taştan Minik Resim Çerçevesi


Kokulu taş deyip geçmeyelim, onunla da çeşit çeşit ve birbirinden güzel objelere sahip olabiliriz. Üstelik büyük bir keyif alarak. Son zamanlarda en çok zaman ayırdığım kokulu taşla bu sefer tatlı mimik bir çerçeve yaptım. Bu mink çerçeve vesikalık resimlere uygun boyutta. Önce kokulu taştan minik resim çerçevesini hazırladım. Daha sonra onu istediğim renkte boyayıp renklendirdim. Son olarak da ortasına resmi sabitledim. Bütün işlemler bittikten sonra minik çerçeve ayaklığıyla kullandım bu şirin çerçeveyi. Tabi siz isteğe göre arkasına magnet yapıştırıp buzdolabı süsü olarak da kullanabilirsiniz. Tabi bu minik çerçeveleri sevdiklerinize hediye edip, onları mutlu edebilirsiniz. Ben bu şekilde küçük ama anlamlı, el emeği göz nuru hediyelikleri çok seviyorum. Kokulu taştan resim çerçevesi nasıl hazırlanır diye merak edenler için hazırladığım videoma geçmeden önce sizinle  kısa ve öz bir hikaye paylaşmak istiyorum.

Her İnsan Kalbinde Ne Varsa Onu Verir..

Zengin bir adam günün birinde fakir bir adama içi çöp dolu bir sepet uzatır.
Fakir adam sepeti gülümseyerek alır ve oradan uzaklaşır.
Sonra sepeti boşaltıp temizler ve içini rengarenk çiçeklerle doldurur ve zengin adamın yanına giderek kendine uzatır zengin adam şaşırır ve sorar;
-Ama ben sana bir sepet çöp verdim sen niye bana çiçeklerle dolu bir sepet veriyorsun. Fakir adam şöyle der;
Çünkü her insan kalbinde ne varsa onu verir.

Kokulu Taştan Minik Resim Çerçevesi İçin Gerekli Malzemeler

  • 100 gr. taş tozu
  • Birkaç damla esans
  • Su
  • Silikon kalıp
  • Rich multisurface boya
  • Fırça
  • Çerçeve ayaklığı veya magnet

Kokulu Taştan Minik Resim Çerçevesi Nasıl Yapılır

  • Bir cam kaseye taş tozunu alalım.
  • Toz krep kıvamı alana kadar azar azar su ekleyerek sürekli karıştıralım.
  • İsteğe göre esans damlatalım.
  • Karışımı hızlı bir şekilde silikon kalıba döküp üzerini düzleyelim.
  • Karışım donana kadar bekleyelim.
  • Donan çerçeveyi dikkatli bir şekilde kalıptan çıkaralım.
  • Boyayı birkaç damla suyla açalım.
  • Orta kalınlıkta bir fırça ile boyayalım.
  • Boya kuruyunca detaylarına açık tonda bir boyaya parmağımızı batırıp ışık efekti yapalım.
  • Çerçeveye uygun boyutta vesikalık resmi çerçeveye sabitleyelim.
  • Hazır olan çerçevenin arkasına magnet yapıştırarak veya ayaklıkla sabitleyerek kullanalım.
  • İyi günlerde kullanın.
  • Kokulu Taştan Güllü Çerçeve Boyama BURADA
  • Kokulu Taşla Anahtarlık Pano Yapımı BURADA
  • Kokulu Taştan Peçetelik Yapımı BURADA


Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder