Kokulu Taştan Gül Yapımı


Merhaba.. Bugün 21 Mart Dünya Down Sendromu Farkındalık Günü. Sevgi dolu yürekleriyle sevgiyi en çok hakedenlerin günü diyorum ben bu güne. Çünkü onların sevgi dolu yüreklerinin güzelliği bakışlarına yansıyor. Down sendromu bir hastalık değildir, +1 kromozomun verdiği kocaman gülümseme farklılığıdır. Onların dışlanmadığı ve daima yanlarında olunduğu bir dünya diliyorum ben.
Bu güzel ve anlamlı günde her birini bu güzel kalplere ithafen hazırladığım kokulu taştan güllerimi paylaşmak istiyorum. Kokulu taştan birçok obje yapıldığı gibi rengarenk güller de yapabiliriz. Üstelik büyük bir keyifle. Peki kokulu taştan gül nasıl yapılır?  Sorunun cevabı önce videoda sonra tarifinde.

 Kokulu Taştan Gül Yapmak İçin Gerekli Malzemeler

  • Kokulu taş tozu (renkli veya beyaz)
  • Su
  • Esans
  • Silikon kalıp
  • Spatula

Kokulu Taştan Gül Nasıl Yapılır

  • Taş tozu, esans ve suyu bir kaba alıp, krep kıvamı alana kadar karıştıralım.
  • Hazır olan karışımı kalıp veya kalıplara döküp donmaya bırakalım.
  • Donan karışımı dikkatli bir şekilde kalıptan çıkaralım.
  • İsteğe göre kokulu taştan güllerimizi boyayıp renklendirelim.
  • Tercihen taş tozunu renkli de kullanabilirsiniz.
  • Hazır olan gülleri birçok yerde dekorasyon amaçlı kullanabilirsiniz.
  • Kokulu Taştan Peçetelik Yapımı BURADA
  • Havuçlu Kek tarifim BURADA
  • Limonlu Alman Pastası tarifim BURADA



Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder