Kokulu Taştan Peçetelik


Birgün eşi Mevlana hazretlerine; ''Bu kadar aşıksın Mevlaya, şükürler olsun bu aşkı yaşayıp yaşatana... Peki bana ne kadar aşıksın.'' diye sorar. Hazreti Mevlana şöyle cevap verir; ''Sen benim; Yaradandan ötürü yaradılanı sevişim bir adım gelene on adım gidişimsin.. Ve herkesi olduğu gibi kabul edişimsin. Sen benim; bugünüme şükür, yarınıma dua edişim, azla yetinişim, çoğa göz dikmeyişimsin. Sen benim; kapanmayan avuç içimsin.'' Hayatınızda sizi böyle güzel seven insanların olması dileğiyle hepinize merhaba.
Bugün benim çok severek ilgilendiğim hobilerimden biri olan kokulu taşla yaptığım bir çalışmamı paylaşmak istiyorum. Bu sefer kokulu taşla çok ama çok zarif bir peçetelik yaptım. Yapımı oldukça pratik ve keyifli olan peçetelik mutfağınıza ayrı bir zerafet katacak. Kokulu taştan iki çiçek, bir tane yıldız ve iki tane büyük ı harfi hazırlıyoruz. İstediğimiz renkte boyadıktan sonra yapıştırıcı ile sabitleyerek peçeteliğimize son şeklini veriyoruz. İşte bu kadar pratik olan kokulu taştan peçetelik yapmayı eminim siz de isteyeceksiniz. Peki kokulu taştan peçetelik nasıl yapılır? İşte bunun için hazırladığım kokulu taştan peçetelik yapımı videoma buyrun.

Kokulu Taştan Peçetelik Yapmak İçin Gerekli Malzemeler

  • Kokulu taş tozu (250 gr.)
  • Su
  • Esans
  • Spatula
  • Silikon kalıp
  • Rich multisurface boya
  • Fırça
  • Yapıştırıcı

Kokulu Taştan Peçetelik Nasıl Yapılır

  • Bir cam kaseye kokul taş tozunu alalım.
  • Krep kıvamı alana kadar su ekleyerek karıştıralım.
  • İsteğe göre esans ekleyelim
  • Hazır olan karışımı yıldız, çiçek ve ı harfi kalıplarına dökelim ve kurumaya bırakalım.
  • Toplamda bir tane yıldız, iki tane çiçek ve iki tane ı harfi elde edelim.
  • Daha sonra her bir parçayı tercih ettiğimiz renkte boyayıp kurumaya bırakalım.
  • Tabana yıldızı koyalım.
  • Çiçekleri ı harflerine yapıştırarak sabitleyelim.
  • I harflerinin tabanlarını da yıldıza yapıştırıp donmasını bekleyelim.
  • Kokulu taştan peçeteliğimiz hazır.
  • İyi günlerde kullanın.
  • Kokulu Taştan Dekoratif Çerçeve Yapımı BURADA
  • Kokulu Taşla Anahtarlık Yapımı BURADA
  • Kalburabastı tarifim BURADA


Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder