Kokulu Taştan Güllü Çerçeve Boyama


Merhaba değerli  dostlar bugün size çok severek yaptığım bir çalışmamı anlatmak istiyorum. Daha önce birkaç yazımda detaylı olarak anlattığım kokulu taştan çok şık bir çerçeve hazırladım. Ardından onu pembenin harika bir tonuna boyadım. Tabi tek boyamakla kalmadım. Metalik bebek pembesi boya ile de ışıltılı efekt yaptım.  Kuruyan çerçeveme en uygun resmi seçip arkasına mukavva ile sabitledim. Yapım aşamalarını tüm ayrıntılarıyla çektiğim kokulu taştan güllü çerçeve boyama videoma buyrun lütfen.

Kokulu Taştan Güllü Çerçeve Boyamak İçin Gerekli Malzemeler

  • Kokulu taştan hazırlanmış çerçeve
  • İstenen renkte rich multisurface boya
  • Kullanılan rengin açık tonunda rich metalik boya
  • Orta ve ince kalınlıkta fırça
  • Çerçeveye uygun resim
  • Arkası İçin mukavva
  • Yapıştırıcı

Kokulu Taştan Güllü Çerçeve Nasıl Boyanır

  • Boyayı çok az suyla açalım.
  • Önce orta kalınlıkta fırçayla boyayalım.
  • İnce detayları ince fırçayla boyayalım.
  • Boyadığımız çerçeveyi kurumaya bırakalım.
  • Daha sonra açık tondaki metalik boyaya parmağımızı batıralım.
  • Güllerin kenarlarına parmağımızı sürterek ışıltılı efekt yapalım.
  • Kuruyan çerçevemizin arkasının boyutunda mukavva keselim.
  • Boyuta uygun resmi mukavvaya, mukavvayı da çerçevenin arkasına yapıştırıp sabitleyelim.
  • Çerçeve ayaklığıyla evimizin isteğimiz köşesine yerleştirelim.
  • İsteğe göre çerçevelerinizi içi boş şekilde duvara asıp dekoratif amaçlı da kullanabilirsiniz.
  • Sivas Katmeri tarifim BURADA
  • Haşhaşlı Tatlı tarifim BURADA
  • Ispanaklı Mini Köstebek Pasta tarifim BURADA


Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder