Turp Salatası


Salata sevenler için çok hafif, çok lezzetli ve bir o kadar da pratik bir salata tarifim var bugün size.  İçerdiği antioksidan bileşikler ile kansere karşı koruma sağlamaya yardımcı olan turpun salatasını paylaşmak istiyorum bugün sizinle. Tam da pazar ve marketlerde bolca turp bulacağımız dönemdeyiz. Bilmeyenler ve denemeyenler mutlaka denesinler bu şifa kaynağı hafif salatayı. Birçok kişinin turpun yapraklarını attığını duydum ve çok şaşırdım doğrusu. Aa onlar atılır mı siz bir de onu bol limonla yeyin de görün lezzeti dedim. Rabbim bize öyle güzel öyle faydalı nimetler vermiş ki ne kadar şükretsek az kalır. Ben bir de turp salatasının videosunu hazırladım sizin için. Dilerseniz önce videomu izleyin ardından yazılı tarife bir göz atın.

Turp Salatası İçin Gerekli Malzemeler

  • 1 bağ turp (yaprakları da olacak)
  • 1 tane limon
  • Bir parça iceberg
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağı
  • Tuz

Turp Salatası Nasıl Yapılır

  • Turpları ve yapraklarını bol suda iyice yıkayalım.
  • Yapraklarını doğrayıp bir kaseye alalım.
  • Turpların kök ve baş kısımlarını temizleyelim.
  • Turpları kabuklarını soymadan ince halkalar halinde doğrayalım.
  • Doğradığımız turpları da kaseye alalım.
  • Limonun suyunu sıkalım.
  • İcebergi doğrayıp ekleyelim.
  • Zeytinyağı, limonsuyu ve tuz ekleyip karıştıralım.
  • Servis tabağına alıp servis edelim.
  • Afiyet olsun, sevgiyle kalın.
  • Pastane Poğaçası tarifim BURADA
  • Kandil Simidi tarifim BURADA
  • Sirkeli Kabak Kızartması tarifim BURADA
  • Youtube Kanalım BURADA

Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder