Kokulutaştan Öğretmenler Günü Hediyesi


Merhaba değerli dostlar.. Beni tanıyanlar el emeği göz nuru hediyelere ne kadar önem verdiğimi bilirler. El emeği hediyeler benim için paha biçilemez değere sahiptirler. Hayatımızın en önemli parçaları olan, hakkı ödenmez öğretmenlerimize de böyle bir hediye hazırlamak istedim. Sonuç gerçekten çok güzel ve anlamlı oldu. Size de fikir olacağını düşündüğüm için birazdan burda da paylaşacağım. Üstelik yapım aşamalarının videosu da mevcut. Şimdi buyrun detaylara.

Kokulutaştan Öğretmenler Günü Hediyesi Yapmak İçin Gerekli Malzemeler

  • Tepeleme 3 kaşık kokulutaş tozu
  • Su (3 kaşık kadar)
  • Esans
  • Rich multisurface  veya cadence boya
  • Silikon çerçeve kalıbı
  • Yapıştırıcı
  • Resim çıktısı
  • Çerçeve ayaklığı

Kokulutaştan Öğretmenler Günü Hediyesi Nasıl Yapılır

  • Bir kaba taş tozunu alalım.
  • Üzerine 3 kaşık kadar su ekleyip karıştıralım.
  • İsteğe göre birkaç damla esans damlatalım.
  • Pürüzsüz bir krep kıvamı alana kadar karıştıralım.
  • Hiç bekletmeden kalıba dökelim.
  • Karışımın her yerine dağılması için kenarlarına birkaç kez vuralım ve donmaya bırakalım.
  • Donan çerçeveyi dikkatli bir şekilde kalıptan çıkaralım.
  • Tercih ettiğimiz renkte boyayı bir kaba alıp çok az miktarda su ile açalım.
  • Çerçevenin her yerini uygun kalınlıkta bir fırça ile boyayalım.
  • Ben renk olarak metalik siyah tercih ettim.
  • Boyama işlemi bitince kurumaya bırakalım.
  • Çerçevenin ortasına uygun boyutta resmin çıktısını alalım.
  • Büyük kırtasiyelere ölçüsünü belirtip kuşe kağıda çıktı alabilirsiniz.
  • Resmi çerçevenin boyutunda  olacak şekilde kenarlarından keselim.
  • Çerçevenin orta kısmına yapıştırıcı sürüp resmi yapıştıralım.
  • Ben günün anlam ve önemine uygun olarak Atam ve bu sözü hazırladım.
  • Resmin kenarlarına uygun renkte ip yapıştıralım.
  • Hazır olan çerçevemize ayaklık alıp o şekilde hediye edelim.
  • Hakkı ödenmez tüm öğretmenlerimiz iyiki varsınız.
  • Kokulu Taşla Çerçeve Yapıp Boyama BURADA
  • Kokulu Taşla Anahtarlık Yapımı BURADA
  • Mercimek Köftesi tarifim BURADA


Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder