Kokulu Taşla Takı Kutusu Boyama


Ne istiyorsanız onun hayalini kurun. Gitmek istediğiniz yere gidin. Olmak istediğinizi olun. Çünkü ; Sadece bir hayatınız var ve bütün yapmak istediklerinizi yapmak için sadece bir şansınız.. 
Yepyeni bir haftadan hepinize kacaman bir merhaba. Bugün ki yazıma minicik ama harika bir tavsiye ile başlayayım dedi. Çok da iyi yaptım galiba. Zamanımızı güzel geçirmek ve ortaya harika ürünler çıkarmak adına uğraştığımız hobilerimiz vardır bizim. İşte benim en sevdiğim ve farklı farklı ürünler ortaya çıkardığım hobim kokulu taştan daha önce bir takı kutusu hazırlamıştım. Bugün de onu çok tatlı bir renge boyadım. Boyama deteylarını, kullandığım boyayı da detaylı olarak sizinle paylaşmak istedim. Dilerseniz önce videoma buyrun ve hatta youtube kanalıma abone olmayı da unutmayın.

Kokulu Taştan Takı Kutusu Boyamak İçin Gerekli Malzemeler

  • Kokulu taşla hazırlanmış takı kutusu
  • İstenen renkte rich multisurface boya
  • Fırça

Kokulu Taştan Takı Kutusu Nasıl Boyanır

  • Boyayı çok hafif bir şekilde sulandırıp açalım.
  • Uygun kalınlıkta bir fırça ile içini ve dışını bir kat boyayalım.
  • Boya kuruyunca koyu tonda başka bir boyaya parmağımızı batırıp çiçek detaylarına ışıltı yapalım.
  • İyi günlerde kullanın.
  • Çikolatalı Pastane Kurabiyesi tarifim BURADA
  • Patates Pizzası tarifim BURADA
  • Atom Kek tarifim BURADA
  • Kıbrıs Kurabiyesi tarifim BURADA


Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder