Kokulutaş Çerçeveye Ayetel Kürsi Dekorasyonu


Tam bahar geldi diye sevindiğimiz anda geri gelen kışın şokunu yaşayanlar ben de sizdenim. Beklenmeyen soğuk beni ne kadar uyuşuklaştırmış olsa da boş durmadım çalıştım yine. Peki ne mi yaptım? Birbirinden güzel, rengarenk çerçeveler hazırladım. Kokulu taşla yaptığım bu çerçeveleri artan boyalarımla boyadım. Arkalarına reklam amaçlı dağıtılan çiğ köfteci magnetlerinin üzerini soyup yapıştırdım. Küçük magnetler çerçeveleri taşıyamayabiliyor çünkü. Daha sonra kırtasiyeden çerçevelerin orta kısmının boyutunda Ayetel kürsi çıktısı aldım. Bu çıktıları da çerçevelerin ortasına yapıştırarak dekore ettim. Tabi siz sevdiklerinizin resimleriyle de dekore edebilirsiniz. Tercih sizin. Neyse ben sözü fazla uzatmayım en iyisi. Kokulu taş nasıl yapılır? Kokulu taş nasıl boyanır? Kokulu taş çerçeve nasıl yapılır? Kokulu taş çerçeve nasıl süslenir? Sorularınızın tamamına en ayrıntılı şekilde cevap verecek olan videoma buyrun.

Kokulutaş Çerçeveye Ayetel Kürsi Dekorasyonu Yapmak İçin Gerekli Malzemeler

  • Kokulu taş tozu (renkli veya beyaz)
  • Su
  • Esans
  • Karıştırma kabı
  • Spatula
  • Silikon minik çerçeve kalıbı
  • Magnet
  • Rich multisurface boya
  • Fırça
  • Yapıştırıcı
  • Ayetel kürsi çıktısı (çerçevenin boyutunda)

Kokulutaş Çerçeveye Ayetel Kürsi Dekorasyonu Nasıl Yapılır

  • Karıştırma kabına kokulu taş tozunu alalım.
  • Üzerine isteğe göre esans damlatalım.
  • Krep kıvamı alana kadar su ilave ederek karıştıralım.
  • Hazır olan karışımı bekletmeden silikon minik çerçeve kalıbına döküp, donmaya bırakalım.
  • Donan çerçeveleri dikkatli bir şekilde kalıptan çıkaralım.
  • Tercih ettiğimiz renkte rich multisurface boyayı çok az sulandırarak çerçevelerimizi boyayalım.
  • Kuruyan çerçevelerin arkasına magnet yapıştıralım.
  • Ben çiğ köftecilerin filan verdiği magnetlerin üzerini soyup kullandım.
  • Çerçevelerin orta ölçüsüne göre kırtasiyeden Ayetel Kürsi çıktısı alıp onları keselim.
  • Daha sonra yapıştırıcıyla çerçevelerin ortasına yapıştıralım.
  • Hazır olan magnetli ve dualı çerçevelerinizi iste buzdolabınıza yapıştırın ister sevdiklerinize hediye edin.
  • Sevgiyle kalın.
  • Kokulu Taşla Çerçeve Yapıp Boyama BURADA
  • Kokulu Taşla Anahtarlık Yapımı BURADA
  • Mercimek Köftesi tarifim BURADA



Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder