Peçete Dekupajı Yapımı


Son dönemlerin en çok  yapılan yenileme etkinliklerinden biride dekupajdır. Diğer adı transfer olan dekupaj işlemi bir nevi aktarımdır aslında. Dekupajın da farklı yöntemleri var tabiki. Ben bugün size peçete dekupajından bahsetmek istiyorum.
Eminim hatırlayanlarlar vardır çocukluk dönemimizdeki peçete koleksiyonlarımızı. Nerde farklı bir peçete görsek kullanmaya kıyamaz, ona da koleksiyonumuz içinde bir yer ayırırdık. İşte o koleksiyonlar dekupaj faaliyetinde çok işimize yarıyor. Peçete koleksiyonunu olmayanlar üzülmesin piyasada fazlasıyla çesit var zaten. Ben bugün peçeteyle dekupaj yaparak sıradan bir kutuyu süslü bir kalemlik haline getirdim. Yapım esnasındaysa büyük bir keyif aldım diyebilirim. Eğer siz de üretmeyi ve geri dönüşümü seviyorsanız bu etkinliği mutlaka denemelisiniz.  Ben bu keyifli anları ölümsüzleştirmek adına bir video çektim. Peçete dekupajı nasıl yapılır diye merak edenler hadi buyrun peçete dekupajı videosunu izlemeye.

Peçete Dekupajı Yapma İçin Gerekli Malzemeler

  • Dekupaj tutkalı
  • Desenli peçete
  • Ponpon fırça veya sünger
  • Cila

Peçete Dekupajı Nasıl Yapılır

  • Peçetenin desenli olan ince katını ayıralım.
  • Desenleri kenarlarından kesip motif motif ayıralım.
  • Kutunun istediğimiz noktalarına dekupaj tutkalı sürelim.
  • Üzerine peçete motiflerini yapıştırıp tekrar tutkal sürelim.
  • Dekupaj işlemi tamamlandıktan sonra bir kat cila sürüp kurumaya bırakalım.
  • İyi günlerde kullanın.
  • Kokulu Taşla Çerçeve Yapıp Boyama BURADA
  • Kokulu Taşla Anahtarlık Yapımı BURADA
  • Mercimek Köftesi tarifim BURADA


Share on Google Plus

YAZAR Flamingo Hobbys

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder